PvdA Beekdaelen Lijst 6

21 oktober 2018

PvdA Beekdaelen neemt deel aan de gemeenteraadsverkiezingen met kandidaten met levenservaring en bestuurlijke ervaring. Kandidaten die midden in de samenleving staan en uitblinken in hun actieve vrijwilligerswerk. Wij hebben er zin om ons volledig in te zetten voor de inwoners en ondernemers van Beekdaelen.

Verder zijn wij er trots op dat 50% vrouwen op de kandidatenlijst. Met meer vrouwen in het bestuur staan we dichter bij onze medebewoners. En weten wij nog beter wat er speelt. Immers politiek is geen mannenzaak.

Ook de komende vier jaar gaan wij ons inzetten voor een sociaal en bruisend Beekdaelen.

Wij hebben de mensen!

Wij hebben het programma!

En wij hebben de houding om actief de inwoners te vragen naar hun mening.

Lijsttrekker Lars is Kockelkoren is raadslid in gemeente Beekdaelen. Verder is hij actief als horeca-makelaar en oud Provinciale Statenlid voor de PvdA. Lars is geboren en getogen in Nuth. Hij is oa jeugdtrainer en bestuurslid bij voetbalvereniging Minor.

De tweede plek wordt ingenomen door Christa de Best-Bongartz. Christa is jarenlang commissielid van de gemeenteraad in Onderbanken geweest en actief als vrijwilliger bij diverse verenigingen en daarnaast is zij mantelzorger.

Manfred staat op plaats 3. Manfred werkt bij de GGD en is actief betrokken bij carnavalsvereniging De Nachuule (jeugdraad en oud-prins) en handbalvereniging Wijnandia.

Plaats vier wordt ingenomen door Carmen Snackers. Zij is woonachtig in Schinveld en al jaren politiek actief. Carmen is werkzaam in de ouderenzorg en eveneens actief binnen het verenigingsleven in Schinveld.

Op plaats vijf staat Richard Griffijn uit Nuth. Hij is bekend van zijn vele vrijwilligers- en bestuurswerk in Nuth en Limburg. Hij is werkzaam binnen het vastgoedmanagement voor Defensie. Verder is Richard vertrouwenspersoon bij het Rijksvastgoedbedrijf.

Jolanda Vaes staat op plek 6. Werkzaam in Oirsbeek. Zij zet zich actief in voor de jeugd van Beekdaelen en binnen de voetbalvereniging Minor.

Marij Kollee komt uit Amstenrade en is geplaatst voor plek 7. Zij is al jarenlang politiek actief. Verder is zij actief in verenigingsleven van Schinnen.

Op plaats 8 staat Joost Geurts uit Wijnandsrade. Hij heeft ervaring als fractievoorzitter/raadslid in de gemeente Nuth. Joost is jarenlang werkzaam geweest als raadsgriffier en als lid van de rekenkamer van de gemeente Simpelveld.

Tini Schonewille staat op plek negen. Zij komt uit Amstenrade en heeft ervaring als raadslid in de gemeente Schinnen en is werkzaam in de gehandicaptenzorg.

Jan van Asten uit Schinveld staat op plek tien. Jan is jarenlang heel actief binnen ouderenzorg. Verder is hij adviseur en ambassadeur voor ouderen- en gehandicaptenzorg. Jan is raadslid geweest in gemeenteraad van Onderbanken.

Op plek 11 staat Frans Legerstee uit Oirsbeek. Hij is werkzaam bij de politie en actief als personal coach. Frans was commissielid namens de PvdA in gemeente Schinnen.

Lijstduwer op plaats 12 is Edmée Janssen-Vallas uit Nuth. Zij is actief in Platform Mantelzorg Limburg en actief binnen de vrouwenbeweging. In 2017 werden Edmée en haar man onderscheiden met de Van Waarde prijs.

PvdA lijst 6

Lars Kockelkoren – Nuth

Christa de Best-Bongartz – Schinveld

Manfred Linssen – Nuth

Carmen Snackers - Schinveld

Richard Griffijn – Nuth

Jolanda Vaes – Nuth

Marij Kollee – Amstenrade

Joost Geurts – Wijnandsrade

Tini Schonewille - Amstenrade

Jan van Asten – Schinveld

Frans Legerstee – Oirsbeek

Edmée Janssen-Vallas – Nuth

Waar ben je naar op zoek?